Ce este Marketingul
În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere" . Philip Kotler definea marketingul ca "un proces social și managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar și doresc prin crearea, oferirea și schimbul de produse și servicii o anumită valoare" . Simplist, marketingul reprezintă "arta și știința de a vinde".
Datorită caracteristicilor proceselor de marketing, modalităților de implementare a deciziilor de marketing, acceptiunilor și viziunilor noi asupra elementelor care compun o acțiune de marketing precum și ca urmare a nivelurilor diferite de percepție și abordare a acestei componente a economiei de piață, definitiile și explicațiile aduse termenului de marketing sunt variate și permanent adaptate noilor realități ale mediului economic.
Consultanta strategie de marketing
Strategia de marketing este obiectivul de creștere a vânzărilor și realizarea unui avantaj competitiv durabil. Strategia de marketing include toate activitățile de bază și pe termen lung în domeniul marketingului care se ocupă cu analiza situației inițiale a unei societăți și formularea, evaluarea și selectarea strategiilor orientate către piață și să contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei. Strategia de marketing poate să difere în funcție de poziția fiecărei companii. Cu toate acestea, există o serie de modalități generice de categorisire a strategiilor, după cum urmează: Leader (lider) Challenger (candidat) Follower (discipol) Nicher (de nișă).
Pentru realizarea unor campanii de succes este nevoie de analiza atentă a business-ului clientului, înțelegerea lui și a domeniului de activitate.
Promovare in social media (Facebook, Twitter, Linkedin, etc)
Promovarea se poate face atât prin Facebook ads cât și pe grupurile de anunțuri create de utilizatorii platformei Facebook.Noi recomandam sa fie facute atât prin campaniile platite cât si prin distribuirea de anunțuri în grupurile relevante domeniului dvs.
Scopul direct ale acestor mesaje este stimularea dorințelor clienților potențiali, și formarea asociațiilor pozitive în legătură cu produsul sau compania promovată, scop care este atins prin folosința metodelor de manipulare psihologică mai mult sau mai puțin subtile.
Campanii Google AdWords
De ce Google AdWords?
Atrageți mai mulți clienți.Indiferent dacă obiectivul urmărit este creșterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice sau fidelizarea clienților, Google AdWords vă poate ajuta.
Faceți publicitate local sau global.Direcționați anunțurile către clienți din anumite țări, regiuni sau orașe ori către cei aflați la o anumită distanță maximă de compania sau magazinul dvs.
Atrageți utilizatorii potriviți, la momentul potrivit.Afacerea dvs. este găsită de utilizatorii Google chiar atunci când aceștia caută produsele sau serviciile pe care le oferiți.
Optimizare SEO prin care site-ul tău să ajungă în primele pagini din motoarele de căutare.
Optimizarea corectă a unui web site conduce la o mai bună prezență în motoarele de căutare la căutări relevante efectuate de utilizatori, legate de informațiile, serviciile sau produsele prezentate pe web site. Acest lucru conduce la mai mulți vizitatori, mai multe persoane interesate și mai multe vânzări. Însă asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul lui fiind unul mult mai vast și mai benefic.
Search Engine Optimization (SEO) este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web sau paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, creata în anul 1990, odată cu apariția primelor web site-uri pe Internet, și care reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o formă în care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte-cheie, astfel mărindu-se traficul calitativ al site-ului și experiența oferită utilizatorilor. Această „industrie” relativ nouă implică un set de operații efectuate de echipa de promovare în sensul creșterii pozițiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante și relevante din punctul de vedere al afacerii respective.
Campanii de Facebook Ads
Cu ajutorul publicității pe Facebook, este ușor să găsești persoane potrivite, să le captezi atenția și să obții rezultate. Două miliarde de oameni folosesc Facebook în fiecare lună. Cu ajutorul instrumentelor noastre eficiente de selectare a audienței, te poți adresa persoanelor potrivite pentru afacerea ta. Folosind informațiile pe care le ai despre clienți tăi, precum date demografice, domenii de interes și comportamente, poți intra în legătură cu persoane asemănătoare acestora.